Studenten spreken met alumni bij MyFuture Coachcafé

Erasmus School of Law

Op woensdag 1 maart vond alweer de derde editie plaats van het CoachCafé in Grandcafé De Dijk en het was een zeer geslaagde avond!

Studenten gingen in gesprek met een advocaat in het arbeidsrecht, algemeen adviseurs, facilitators en managers bij het UWV. De groep studenten was zeer divers met studenten uit ieder jaar van de bachelor en enkele masterstudenten, maar het mr.drs.-programma was ook vertegenwoordigd en er was zelfs een geneeskunde student.

Aan het einde van de avond is iedere deelnemer een stapje verder gekomen en de uitkomsten van de netwerkborrel lopen uiteen van afspraken met wethouders uit Rotterdam, officieren van justitie en zelfs een maag-, darm- en leverarts! Zo blijkt maar dat er bij iedere behoefte wordt stilgestaan en door de hulp van de coaches en deelnemers iedereen een concrete volgende stap heeft. Kon je er dit keer helaas niet bij zijn, houd dan de MyFuture app goed in de gaten voor toekomstige edities van het CoachCafé.