Trotse studenten en familieleden bij B1-certificaat uitreiking

Groepsfoto B1-certificaatuitreiking

Afgelopen dagen (15, 16 en 17 oktober) vonden in de Aula de uitreikingen van de B1-certificaten plaats aan bachelorstudenten die hun eerste jaar aan Erasmus School of Law succesvol hebben afgerond.

De studenten die de benodigde 60 ECTS hebben gehaald, kregen de certificaten uitgereikt uit handen van decaan prof. Suzan Stoter, prof. Harriet Schelhaas, prof. Sigrid Hemels, Prof. René van Swaaningen en prof. Richard Staring. Vrijwel alle studenten hadden hun familie meegenomen naar de uitreiking, waardoor de Aula drie avonden op rij goed gevuld was.

De uitreiking van de certificaten werd afgewisseld met toespraken van Joke de Wit en de tutoren Jacky Jee, Manar Moussane en Jermain George. Mede dankzij medewerking van de studieverenigingen voor en achter de schermen was er sprake van een serie geslaagde avonden.

Groepsfoto B1-certificaatuitreiking