Bijpraat 2020

Voeg toe aan agenda
Skyline van de Kop van Zuid

Een symposium in 2020…

Op het moment dat ‘het onderwijs’ aan onze faculteit weer (COVID-proof) in beweging kwam, kwam de vraag op hoe het jaarlijks A&V-seminar zijn beslag zou moeten krijgen. Nadat we – een beetje tegen beter weten in – onze vertrouwde Forumzaal reserveerden, weten we inmiddels zeker: geen fysieke samenkomst op dit vlak dit jaar.

Maar wel nodigen wij u met graagte en vanwege de externe sprekers die participeren met trots uit voor een digitaal A&V-samenzijn. Vanuit een van de zalen van de Erasmus Universiteit zullen prof.mr. Alex Geert Castermans en mr. Natalie Vloemans u in de livestream meenemen in COVID-gerelateerde rechtspraak op het terrein van aansprakelijkheid en verzekering. Profs. Lindenbergh en Van Tiggele nemen u na een korte break in vogelvlucht mee in wat het jaar op A&V-gebied verder zoal gebracht heeft.

‘Het’ is anders dan anders. Maar wij kijken er naar uit u – via Zoom en de livestream – toch even te zien. En om op die manier verbonden te blijven. Indien de maatregelen vanuit de Rijksoverheid van 13 oktober van kracht blijven zal er - in beperkte mate - ruimte zijn voor fysieke aanwezigheid. Geef in het onderstaande formulier aan of u hiervoor in aanmerking wilt komen. De organisatie neemt op een later moment contact met u op om te laten weten of u fysiek bij het symposium aanwezig kan zijn.

Aan deelname van dit symposium wordt 1 PE-punt toegekend.

Welkomstwoord aan de aanwezigen door dagvoorzitter
Prof.mr. Siewert Lindenbergh
Hoogleraar privaatrecht Erasmus Universiteit Rotterdam

Aansprakelijkheid in tijden van COVID-19