Compliance Symposium

Erasmus Paviljoen, Burgemeester Oudlaan 50, Rotterdam

Voeg toe aan agenda
Boek - Compliance in het financieel toezichtrecht

Ter gelegenheid van de verschijning van de derde druk van de uitgave ‘Compliance in het financieel toezichtrecht’ organiseert Wolters Kluwer samen met Erasmus School of Law een symposium op vrijdag 14 september 2018.

De bijdragen in het boek vormen een mooie afspiegeling van de opvattingen over compliance van bij het financieel toezichtrecht betrokkenen zoals rechters, advocaten, compliance professionals en toezichthouders. Tijdens dit symposium zullen verschillende sprekers een nadere toelichting geven op hun bijdrage in de bundel.

14.30 uur

Ontvangst en registratie

15.00 uur

Welkomstwoord en inleiding op de thema’s van de bundel - Kleis Broekhuizen,

hoogleraar Recht & Regulering Financiële Markten Erasmus School of Law

15.10 uur

'Compliance functie: goed geregeld?' - Frank ’t Hart, partner Hart Advocaten

15.35 uur

'It is a jungle out there!' - Edwin Weller, ‎Head Conduct, Legal & Compliance

Amsterdam Trade Bank

16.00 uur

‘Witwassen en cryptovaluta’ - David Schreuders, partner Simmons & Simmons

16.25 uur

Aanbieding eerste exemplaar aan de Autoriteit Financiële Markten en De Nederlandsche Bank

16.30 uur

Afsluiting en borrel

17.30 uur

Einde bijeenkomst

PE-punten

Bent u werkzaam in de advocatuur of accountant, dan kunt u achteraf zelf de behaalde punten (1 volledig uur onderwijs = 1 punt) opvoeren. Aan de hand van artikel 4.4, vierde lid, van de Verordening op de advocatuur kunt u zelf beoordelen of het symposium voldoet aan de voorwaarden voor puntwaardigheid. Het volgen van netto één uur onderwijs levert één opleidingspunt op. U moet hiervoor aantonen dat u het onderwijs daadwerkelijk gevolgd heeft. Wij vragen u bij ontvangst en na afloop uw handtekening te plaatsen op de aanwezigheidslijst en bij aanmelding aan te geven dat u een bewijs van deelname wenst te ontvangen.

Aanmelden is mogelijk via de website van Wolters Kluwer.