Congres Grootstedelijke Dynamiek

Congres
Voeg toe aan agenda
Congres Grootstedelijke Dynamiek

Graag nodigen Erasmus School of Law, het Openbaar Ministerie, de Rotterdamse balie en rechtbank Rotterdam je uit voor een congres als startpunt van de hernieuwde Rotterdamse samenwerking tussen deze organisaties. Het thema is ‘Grootstedelijke dynamiek’ en zal vanuit verschillende invalshoeken worden belicht.

Het doel van het congres is om met elkaar van gedachten te wisselen over de uitdagingen waar wij en jullie voor staan, ideeën op te doen en kennis met elkaar te delen. Vanuit Erasmus School of Law zullen Robby Roks en Ruben Houweling een inhoudelijke bijdrage leveren en onze decaan zal een afsluitend woord verzorgen. We hopen op een mooie opkomst vanuit Erasmus School of Law.

Voor vragen of opmerkingen kun je terecht bij Beatrijs Volker via volker@law.eur.nl.