Congres voor Caribische studenten: reaching out!

Evenementen
vrijdag 23 nov 2018, 10:00 - 18:00
Type
Congres
Voeg toe aan agenda
Caribbean Student Congress

Op 23 november vindt in Rotterdam het eerste ‘Caribbean student Congress 2018’ plaats. Alle studenten zijn welkom, de Caribische studenten worden in het bijzonder uitgenodigd deel te nemen.

Het congres wordt geopend door de Gevolmachtigde minister van Curaçao. Laat je inspireren door succesvolle eilandskinderen en deskundigen op het gebied van mindset & succes, diversiteit & inclusie.

Volg een van de workshops en ontmoet elkaar, ontmoet interessante potentiele werkgevers zoals multinationale ondernemingen of het Rijk en leg contacten tijdens het ‘happy hour’ met Caribische hapjes. Entree is gratis, wel vooraf registeren voor een ticket via www.caribbeanstudentcongress.nl. Op deze website kun je ook het complete programma bekijken. We zien je graag op 23 november om het congres samen tot een succes te maken!