Oratie Dr. C.G. (Karin) van Wingerde

Sociale controle als criminaliteit. Responsiviteit, reflexiviteit en tripartiet toezicht op schadelijk ondernemingsgedrag
Spreker
vrijdag 9 dec 2022, 16:00 - 17:00
Type
Inaugurele rede
Gesproken taal
Engels
Ruimte
Aula
Gebouw
Erasmus Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda
Oratie

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Dr. C.G. (Karin) van Wingerde

benoemd tot hoogleraar bij Erasmus School of Law, met de leeropdracht Corporate Crime and Governance, op vrijdag 9 december 2022 haar ambt in het openbaar zal aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt:

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de oratie ook via livestream bijwonen: LINK LIVESTREAM

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

De rector magnificus nodigt u uit deze plechtigheid en de daaropvolgende receptie bij te wonen.