Oratie prof. Maarten Verbrugh

Voeg toe aan agenda
Prof. Maarten Verbrugh
Erasmus School of Law

Op vrijdag 15 november 2019 om 16.00 uur spreekt prof. mr. dr. M.A. Verbrugh, hoogleraar Europees en rechtsvergelijkend ondernemingsrecht aan Erasmus School of Law, in de Aula van de Erasmus University Rotterdam zijn oratie uit met de titel: ‘Naar een beter Europees ondernemingsrecht'.

U bent van harte uitgenodigd deze bijeenkomst, met aansluitend een aangeklede borrel, bij te wonen. Wij zien ernaar uit u dan te mogen verwelkomen.

Hier vindt u de routebeschrijving naar en plattegronden van de campus.