Duik in de toekomst van de publieke sector tijdens de Wetenschapsweek 2024 van Erasmus School of Law!

donderdag 21 mrt 2024, 15:30 - 18:30
Gesproken taal
Kamer
Erasmus Sport
Voeg toe aan agenda
60 jaar groos
Erasmus University Rotterdam - Jelte Lagendijk

Op donderdagmiddag 21 maart organiseren we een exclusief rondetafelgesprek als onderdeel van de Wetenschapsweek 2024. De vraag die tijdens het gesprek centraal zal staan is: welke kennis en kunde zijn vereist voor publieke organisaties om de grote maatschappelijke transities in goede banen te leiden?

In een interactieve sessie verkennen we gezamenlijk de uitdagingen en kansen waarmee de publieke sector wordt geconfronteerd en hoe Erasmus School of Law hier zowel nu als in de toekomst van nut kan zijn voor de taakvervulling van organisaties. Dit evenement brengt een diverse groep deelnemers en sprekers uit de sector samen, variërend van grote steden, centrale overheid, waterschappen en gemeenten tot toezichthoudende autoriteiten. Ook experts, opleiders en onderzoekers van onze faculteit zullen hun (wetenschappelijke) expertise delen.

Deze bijeenkomst is bedoeld voor strategisch HR-functionarissen, trainees en jonge overheidsjuristen, hoofden afdeling veiligheid, innovators in de publieke sector, consultancy, hoofden juridische afdelingen, maar eigenlijk ook voor iedereen die zich bekommert om de publieke sector van de toekomst. Zo ook voor onze eigen opleiders, mastercoördinatoren en onderzoeksleiders. Samen creëren we een platform voor een vruchtbare uitwisseling van inzichten en ervaringen, gericht op het vormgeven van de toekomst van de publieke sector.

We brengen wetenschap en praktijk graag dichter bij elkaar, waarbij we gezamenlijk streven naar een toekomst waarin kennis en kunde hand in hand gaan om de uitdagingen van de publieke sector aan te pakken.

Schrijf je vandaag nog in en maak gebruik van deze gelegenheid om te discussiëren, te leren en te inspireren tijdens de Wetenschapsweek 2024 van Erasmus School of Law!

Aanmelden

Lustrum merchandise

Tot slot willen we nog trotser kunnen zijn op onze prachtige universiteit en faculteit. En dat maken we zichtbaar. Op www.60jaargroos.nl kun je mooie lustrum kleding bestellen.

Schroom niet en doe vooral mee met onze activiteiten. Samen maken we er een mooi lustrumjaar van!