Alberto Quintavalla, EGSL PhD researcher, interviewed by Italian television

Foto van Alberto Quintavalla

Op dinsdag 15 oktober 2019 werd een interview met Alberto Quintavalla, een promotieonderzoeker aan de Erasmus Graduate School of Law, uitgezonden in het Italiaanse tv-programma ‘DiMartedi’.

Het interview was onderdeel van een uitgebreid overzicht van institutionele efficiëntie en kansen op werk in Italië en Nederland, zowel in academische als in industriële sectoren, waarbij rekening werd gehouden met de voor- en nadelen van elk systeem.

Alberto vertelde over zijn ervaring als Italiaanse onderzoeker aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij gaf de Italiaanse kijkers inzichten in de institutionele opzet van het hoger onderwijs in Nederland en de mogelijkheden die het biedt aan jonge academici, zoals hijzelf, om hun professionele doelen en ambities te bereiken.

De volledige aflevering is hier te vinden.

Promovendus