Alumni delen herinneringen tijdens alumnidiner

Alumnidiner 2019

Erasmus School of Law hecht er veel waarde aan om in contact te blijven met haar alumni. Een van de voorbeelden is het jaarlijkse alumnidiner.

Op donderdag 13 juni was de zesde editie van het alumnidiner van Erasmus School of Law. Een dertigtal aanwezigen hebben de gelegenheid gekregen om met oud-studenten – in enkele gevallen studiegenoten – en huidige studenten in contact te komen en met elkaar ervaringen en verhalen te delen. De besturen van de studieverenigingen van Erasmus School of Law waren ook vertegenwoordigd op deze avond. De bijdragen van de alumni van deze avond komen volledig ten goede aan het ESL TalentFund.

Erasmus School of Law hoopt haar alumni volgend jaar weer te mogen verwelkomen bij de zevende editie van het alumnidiner. Deze zal traditiegetrouw plaatsvinden na afloop van de opening van de Meesterweek.