Buluitreiking master Privaatrecht voor lichting 2019-2020

Foto van de uitreiking Privaatrecht (2019-2020)

Op woensdag 14 oktober 2020 werden in de aula van de Erasmus Universiteit bullen uitgereikt aan studenten van de master Privaatrecht, lichting 2019-2020. Vanwege de beperkingen in verband met het coronavirus, werden de bullen verspreid uitgereikt over vier ceremonies.

Van deze bijeenkomsten werden er drie ‘hybride’ georganiseerd: de studenten waren in de aula aanwezig om hun bul in ontvangst te nemen, terwijl familie en vrienden via de livestream meekeken. Een van de ceremonies werd geheel digitaal georganiseerd voor de studenten die niet fysiek aanwezig konden zijn.

De bijeenkomsten werden voorgezeten door prof. mr. Siewert Lindenbergh. Prof. mr. Nuytinck verzorgde een algemene inleiding over de maatschappelijke positie en verantwoordelijkheden van de jurist, in het bijzonder de civilist. Daarna reikten prof. mr. Siewert Lindenbergh, prof. mr. Harriët Schelhaas, mr. Zwaan Duijnstee, mr. Henriëtte van Dam en mr. dr. Marnix Hebly de bullen uit aan de studenten.