Juridische Faculteitsvereniging Rotterdam (JFR) tekent convenant met Erasmus School of Law

Bestuur ESL en JFR

De goede samenwerking tussen Erasmus School of Law (ESL) en de Juridische Faculteitsvereniging Rotterdam (JFR) is vastgelegd in een nieuw convenant. Op woensdag 25 april jl. tekenden decaan Suzan Stoter en JFR-voorzitter Sander de Groot zowel het convenant als het bijbehorende jaarplan in bijzijn van prof. Ruben Houweling en JFR-commissaris onderwijs Tycho Mol, als mede-ondertekenaars. Het convenant legt op hoofdlijn de samenwerking tussen beide partijen vast; het jaarplan wordt jaarlijks bijgesteld en ondertekend. De samenwerking tussen ESL en JFR is de laatste jaren verder gegroeid met bijvoorbeeld de minor Crossing Borders en het programma MyFuture, wat gericht is op de persoonlijke ontwikkeling van studenten met de JFR als co-creator. Decaan Suzan Stoter zegt hierover: “Met deze overeenkomst benadrukken we onze goede samenwerking en het belang van een ondernemende faculteitsvereniging.” Sander de Groot en Tycho Mol zijn blij met het vastleggen van de samenwerking. De Groot: “Er ligt nu een mooi fundament voor de komende jaren om gezamenlijk succesvolle activiteiten voor onze leden te organiseren.”