Kennisdeling tussen Learning and Innovation Teams Erasmus School of Law en Rotterdam School of Management

De Learning and Innovation Teams van Erasmus School of Law en Rotterdam School of Management (RSM) kwamen donderdag 13 februari bijeen om van elkaar te leren over werkwijze, dilemma’s, projecten en best practices in onderwijsvernieuwing.

Nynke Heegstra van RSM en Quincy Breidel van Erasmus School of Law hadden een interactieve sessie voorbereid. De teams bediscussieerden de stelling: “Is de belangrijkste activiteit van het teams het verzorgen van een goede onderwijskundige basis in de vakken? Of de bevordering van innovatie in het onderwijs?” Beide, was de gezamenlijke conclusie. Docenten kunnen met al dit soort vragen terecht bij onze teams. RSM legde ook uit hoe een game-app toevoegde waarde kan hebben in het onderwijs. De ervaringen en expertise bij RSM (en andersom) zijn nuttig voor de projecten bij Erasmus School of Law. Het inkijkje dat over en weer werd gegeven in werkwijze en het designproces was ook interessant en smaakte naar meer. Hier komt zeker een vervolg op!

Heeft u vragen over verandering of vernieuwing van uw onderwijs? Het Learning and Innovation Team van Erasmus School of Law denkt graag met u mee. Denk aan advisering en begeleiding bij het (her)ontwerpen van onderwijs, advisering in werkvormen, toetsing of evaluatie van het onderwijs etc. U kunt hiervoor contact opnemen met het Learning and Innovation team via lit@law.eur.nl of 010 - 4088 139. Of loop even langs op de derde (pilaar 3.10).