Laatste masterclass voor A&V-studenten

Op 16 mei 2018 vond de laatste masterclass van dit studiejaar plaats, verzorgd door Brunel. De masterclass ‘kleurrijk communiceren’’ stond in het teken van het DISC-model. Door middel van het DICS-model kregen de studenten meer inzicht in elkaars gedrag. Ook leerden de studenten gedragingen van elkaar te herkennen en te begrijpen. Zo werden bijvoorbeeld verschillende soorten angsten in kaart gebracht en leerden de studenten wat voor hun medestudent belangrijk is. Deze vaardigheden komen uitstekend van pas in de verdere carrière van de studenten. Ook stond de vaardigheid ‘communicatie’ centraal, effectieve communicatie is onmisbaar op de werkvloer en daardoor een waardevolle bijdrage aan  de ontwikkeling van de student. Deze middag heeft ook bijgedragen aan een betere groepssfeer. Tijdens deze middag werden namelijk ook veel persoonlijke onderwerpen gedeeld. Bij de afsluitende borrel werden de uitkomsten van het DICS-model uitvoerig besproken. Al met al was deze masterclass een leuke en zonvolle manier om het studiejaar mee af te sluiten.

foto-impressie

Hieronder treft u alle foto's aan.

Laatste masterclass voor A&V-studenten