Netwerkdiner en Pubquiz

Studenten van de Double Degree Programme Toga aan de Maas namen onlangs deel aan een netwerkdiner en een pubquiz, beide op digitale wijze.

Netwerkdiner

Op digitale wijze was het diner niet zoals normaal, maar de studenten konden op alternatieve wijze kennismaken met de associates.

In verband met het coronavirus kon het netwerkdiner op 28 mei in fysieke vorm helaas geen doorgang vinden. Gelukkig biedt ons digitale tijdperk voldoende andere mogelijkheden. Via Zoom, Skype, Cisco Webex en Microsoft Teams hebben de studenten vanuit huis kunnen netwerken met de associates. Hoewel het diner aspect ontbrak en de techniek ons af en toe in de steek liet, was het een gezellige en geslaagde dag. Veel dank gaat uit naar de associates die op deze manier deelnamen aan het digitale netwerkdiner!

Pubquiz

Naast alle onderwijsactiviteiten is ontspannen ook belangrijk.

Naast de leerzame masterclasses worden er ook activiteiten georganiseerd om even lekker te ontspannen en bij te kletsen. Zo vond een paar weken geleden de Toga aan de Maas online pubquiz plaats. Deze pubquiz werd georganiseerd door onze coördinator Bianca de Jong. Zij heeft de pubquiz twee maal afgenomen: één keer met de lichting van 2018/2020 en één keer met de lichting van 2019/2021. Het was een gezellige avond en een goede manier om ook in Corona-tijden in contact te blijven.