Prof. mr. dr. Suzan Stoter herbenoemd als decaan van Erasmus School of Law

Het College van Bestuur van Erasmus University Rotterdam heeft prof. mr. dr. Suzan Stoter (1970) (her)benoemd als decaan van Erasmus School of Law voor de periode januari 2017 tot januari 2021.

Sinds 2013 vormt prof. Suzan Stoter samen met vicedecaan prof. Fabian Amtenbrink (1968) (portefeuille onderzoek en internationalisering) het bestuur van Erasmus School of Law. Prof. Fabian Amtenbrink heeft zijn (her)benoeming door de decaan tot vicedecaan voor de periode januari 2017 tot januari 2021 met genoegen aanvaard.

Het bestuur van Erasmus School of Law is verheugd met het vertrouwen van het College van Bestuur en kijkt ernaar uit om samen met iedereen die verbonden is aan de faculteit verder te bouwen aan de academie van de toekomst.