Studiereis Londen 2019 - master Aansprakelijkheid & Verzekering

Op 28 oktober vertrokken de studenten van de master Aansprakelijkheid en Verzekering op studiereis naar Londen. Het Onderzoekspracticum zat erop en de miniscriptie was ingeleverd, het was tijd voor ontspanning!

Bij aankomst op Londen City Airport zijn de studenten in het oude gedeelte van de stad gaan lunchen. Na de gezellige lunch werden de studenten verwelkomd bij Willis Towers Watson voor een zeer interessante masterclass met een prachtig uitzicht. De tweede dag stond er een bezoek aan de Royal Courts of Justice op het programma, gevolgd door een bezoek aan het indrukwekkende Lloyds.

Op de laatste dag van de studiereis was er de leerzame Legal & Illegal London tour. Het was een zeer geslaagde reis! Wij willen Brunel, Markel en Koekenberg Van Vuuren hartelijk danken voor de financiƫle bijdrage!