Timo Peeters Wint Dissertatieprijs Stichting Praemium Erasmianum

Timo Peeters heeft de Dissertatieprijs van de Stichting Praemium Erasmianum gewonnen, die bestaat uit een geldbedrag van € 3.000 en een oorkonde. Voor deze prijs, bedoeld voor jonge onderzoekers die een uitmuntende dissertatie hebben afgerond op het terrein van de Geesteswetenschappen, Sociale Wetenschappen of Rechtsgeleerdheid, waren dit jaar 32 proefschriften voorgedragen, waaruit vijf winnaars zijn gekozen.

Timo Peeters is op 19 november 2021 aan Erasmus School of Law gepromoveerd met zijn proefschrift The Unseen. Withdrawal and the social order of violence in Guatemala City, supervisors: Prof. Rene van Swaaningen en Prof. Richard Staring. Hij is inmiddels werkzaam als universitair docent aan de Universiteit Leiden.

Wij feliciteren Timo van harte met deze mooie prijs!

Meer informatie over de dissertatieprijs lees je hier