Trotse studenten en familieleden bij de bachelor buluitreikingen

Buluitreikingen 2019

Op 11, 12, 18 en 19 november vonden de bachelor buluitreikingen plaats. Tijdens vier feestelijke bijeenkomsten kregen de studenten hun diploma persoonlijk uitgereikt door verschillende hoogleraren.

De avonden werden afwisselend voorgezeten door prof. dr. Maarten de Wilde, dr. Willem-Jan Verhoeven, mr. Pejman Bahreman en mr. Masis Hakhverdian. Tijdens de ceremonie werd het uitreiken van de bul afgewisseld met speeches van hoogleraren, docenten en studenten. Zoals ieder jaar was de medewerking van de studieverenigingen Criminologie in Actie, Juridische Faculteitsvereniging Rotterdam, In Duplo en Christiaanse-Taxateur onmisbaar.

We kijken terug op een reeks van geslaagde avonden en danken iedereen die hieraan heeft bijgedragen.