Community Event 'Celebrate your Culture'

donderdag 13 apr 2023, 18:00 - 22:00
Voeg toe aan agenda

In samenwerking met verschillende studenten- en studieverenigingen organiseert EUR's IDEA Center een Community Event op 13 april van 18:00 tot 22:00 uur in de Theil Hall. Het doel van dit evenement is om onze Erasmiaanse gemeenschap samen te brengen en diversiteit en interculturaliteit binnen EUR te vieren.

Onder het motto 'Celebrate your Culture' nodigen we alle EUR-studenten en medewerkers uit voor een avond van netwerken en bruisende culturele energie. De avond is opgesplitst in twee delen: Het eerste deel van de avond staat in het teken van culturele uitwisseling door middel van een matchmaking-activiteit georganiseerd door UNIC en leuke spelletjes georganiseerd door verschillende verenigingen. Het tweede deel van de avond staat in het teken van netwerken.

Wat

Een leuke, feestelijke en inspirerende culturele bonanza, met netwerkmogelijkheden, live muziek, drankjes en hapjes,  en meer!

Voor wie

Voor alle EUR-studenten en medewerkers die hun cultuur willen delen, en voor iedereen die cultureel nieuwsgierig is en zich wil verdiepen in de verschillende culturen waaruit de EUR-gemeenschap bestaat.

18:00-18:30 Inloop

18:30-18:35 Opening, welkomstwoord door IDEA Center

19:00-20:45 Deel I - Interactief: UNIC matchmaking activiteit: Bridging the Gap (georganiseerd door UNIC-studentambassadeurs) & culturele spellen (georganiseerd door verschillende studentenverenigingen)

20:45-22:00 Deel II – Netwerken: Optreden Erasmus Music Association, netwerken, borrelen

We vragen je om je aan te melden, want we hebben een beperkt aantal plekken beschikbaar.