Lessen Carillon | Cursus

woensdag 2 okt 2019, 09:00 - dinsdag 5 nov 2019, 12:30
Cursus

Oefenklavier onder de carillontoren

Meld je aan Voeg toe aan agenda
Chris Gorzeman

Hoor je de klokken op de Campus luiden en wil je weten waar de klepel hangt? Doe dan mee met de cursus Beiaard voor Beginners!

Op Campus Woudestein wordt het carillon elke werkdag van 12.30 tot 13.00 uur bespeeld. Bovendien vinden er beiaardconcerten plaats tijdens bijzondere dagen in het jaar waaronder tijdens de Eurekaweek, Opening Academische Jaar en de Dies. Ook jij/u kunt het carillon leren bespelen!

Wanneer: de cursus Beiaard voor Beginners vindt plaats op tien woensdagochtenden in de periode oktober tot en met december 2019. De lessen duren een half uur (individueel) of een uur (duo). Precieze aanvangsdatum cursus: in overleg met de docent.

Waar: de lessen worden gegeven aan het oefenklavier dat staat in het lokaal onder de loopbrug van het H en A Gebouw, Campus Woudestein. Aan het eind van de cursus ga je mee met de beiaardier om op de toren van de Erasmus Universiteit een beiaardbespeling te verzorgen.

Docent: Mathieu Daniël Polak. Email: info@mathieudanielpolak.com of mathieudpolak@hotmail.com. Telefoon: (06) 22157746

Kosten cursus: 30 euro (studenten), 50 euro (medewerkers), 70 euro (overige geïnteresseerden).

Bijzonderheden:

1. Om deel te nemen kun je al noten in de G Sleutel lezen.
  2. Na voltooiing van de cursus Beiaard voor Beginners is het mogelijk om op de beiaardierslijst te komen. Dan krijg je in ruil voor het geven van concerten gratis lessen.

Datum: oktober-december
Tijd: tussen 9.00 en 12.30 uur
Locatie: oefenklavier onder de carillontoren

Ticket informatie