Walk In over de aardbeving in Turkije en Syrië

Campus Woudestein

Theil Building

Voeg toe aan agenda

Jullie zijn allemaal op de hoogte van de rampzalige omstandigheden in Turkije en Syrië. Studentenvereniging Mozaik en IDEA Center willen ervoor zorgen dat we samen kunnen komen, om onze gevoelens en gedachten te delen, elkaar te steunen en te troosten, en onze gemeenschap, lieve vrienden en familie te helpen. Op maandag 13 februari organiseren we een Walk In, in de Living Room in het Langeveldgebouw op de campus van de Erasmus Universiteit. Iedereen is daar welkom; we nodigen alle studenten, medewerkers, studentenverenigingen die hun verhaal willen delen, die troost willen, die gewoon willen praten, uit om zich bij de Walk In aan te sluiten.

Dit is het moment waarop we samen kunnen komen om van ons verdriet iets moois te maken. Je kunt ideeën en feedback geven over wat je wilt doen voor de slachtoffers van de aardbeving. We kunnen verschillende ideeën voor fondsenwerving bespreken. Naast universiteitsmedewerkers zal ook een psycholoog aanwezig zijn om hulp te bieden aan iedereen die steun wil.

De afgelopen dagen waren uiterst verdrietig en soms frustrerend omdat onze handen gebonden leken te zijn. We hopen je te zien tijdens deze Walk In. Dit is een kans voor ons om echt samen te komen. Iedereen bij S.A Mozaik en IDEA Center is blij om een podium, een ruimte en een moment te bieden voor onze gemeenschap. Kom langs en verspreid deze boodschap!