Proficiat aan alle geslaagden van het Executive Program Corporate Social Responsibility 2019/2020!

Afgelopen vrijdag hebben we het Executive Program CSR feestelijk afgesloten met een diploma-uitreiking en een borrel. Ondanks de 1,5 meter afstand is het een gezellige avond geworden met mooie terugblikken op het afgelopen jaar. Op de foto staan de geslaagden die hun certificaat vrijdag in ontvangst hebben genomen. Dit jaar hebben we maar liefst drie cum laude geslaagden. Zij delen graag hun ervaring als Executive Program CSR 2020 alumni:

Cindy Geers: "Ik heb het Executive Program CSR als zeer waardevol ervaren! Een positief punt vond ik de grote diversiteit van mijn medestudenten en de levendige interactie tijdens de colleges en opdrachten. Hierdoor leer je veel over andere bedrijven en organisaties en ontwikkel je een brede kijk op CSR."

Lievijne Neuteboom: "Het Executive Program CSR heeft mij kennis en tools aangereikt waarmee ik op een gedegen en impactvolle manier de MVO-strategie en -rapportage binnen mijn organisatie heb kunnen helpen vormgeven."

Karin Maatje: "Het Executive Program CSR heeft mij een heel nieuw netwerk opgeleverd en het is fijn dat je een begeleider krijgt om je te helpen. We trekken nu nog samen op om de bevindingen van m’n onderzoek verder te verspreiden!"