Feestelijke presentatie 'Ontbloesemingen'

Rotterdamsch Leeskabinet
donderdag 8 jun 2023, 16:00 - 17:00
Voeg toe aan agenda

Wij nodigen u van harte uit met ons het glas te komen heffen op de presentatie van onze allereerste voorjaarsuitgave. De Rotterdamse dichter Myrte Leffring schreef speciaal voor ons het gedicht Ontbloesemingen, en in nauwe samenwerking met kunstenaar Gemma Plum en vormgever Pieter Kers kwam zo een heel bijzonder boekje tot stand. Wij bieden u deze middag, mede namens de Universiteitsbibliotheek, dit fraaie geschenk aan als dank voor uw lidmaatschap.

Kom uw exemplaar dus persoonlijk in ontvangst nemen en vier met ons en met de makers en uw medeleden deze poëzie van Rotterdamse bodem. De bijeenkomst vindt plaats op donderdag 8 juni, in de Universiteitsbibliotheek, voor de vertrouwde houten nis van het Leeskabinet, aanvang 16.00 uur. Wees welkom, aanmelden via een e-mail is prettig (i.v.m. de catering).

Bij deze gelegenheid openen we ook een tentoonstelling in de vitrines in de leeszaal van de UB, gewijd aan poëzie en samengesteld uit de collectie van het Leeskabinet.