Persvoorlichting

Veelgestelde vragen

Om te filmen en te fotograferen op campus Woudestein is toestemming van de afdeling Persvoorlichting nodig. Toestemming kan worden aangevraagd via dit formulier.

De meest relevante kengetallen zijn te vinden op de pagina Feiten en cijfers.

Meer cijfers over onderwijs, onderzoek, studenten en medewerkers zijn te vinden in onze jaarverslagen

Mocht u andere cijfermatige vragen hebben, neem dan contact op met Team Persvoorlichting van Marketing & Communicatie. Vaak moet voor dit soort vragen een en ander worden uitgezocht, soms bij verschillende afdelingen. Wij doen dit graag, maar hou er met deadlines rekening mee dat het een aantal dagen kan duren voordat wij de vraag kunnen beantwoorden.

Onze promovendi, universitaire docenten en hoogleraren delen graag hun vakkennis om hun onderzoeksexpertise te delen en achtergrond te geven bij actuele ontwikkelingen.

U kunt contact opnemen met Team Persvoorlichting of, als u weet aan welke faculteit de wetenschapper is verbonden, met de facultaire voorlichters.

Via Repub zijn academische publicaties voor iedereen beschikbaar. Proefschriften en oratieteksten worden rond de datum van de plechtigheid openbaar gemaakt in deze database.

Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam

Persvoorlichting faculteiten