Webformulier voor proefschriften mogelijk interessant voor pers

Would you like to work with the press officers to generate press attention for your PhD research? Think of journals, an interview in a newspaper or on the radio. / Wil je samen met team persvoorlichting aan de slag om persaandacht voor je promotieonderzoek te genereren? Denk hierbij aan vakbladen, een interview in een krant of op de radio. Bevat verplichte velden
Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane types: jpg, png, pdf.
Erasmus University Rotterdam handles your information confidentially. Your data you will only be used for logistical purposes of this event. After this event has taken place, all data will be deleted. More information: Privacy Statement. / De Erasmus Universiteit Rotterdam gaat vertrouwelijk met uw gegevens om. Uw gegevens worden alleen gebruikt voor logistieke doeleinden van dit evenement. Nadat dit evenement heeft plaatsgevonden, worden alle gegevens verwijderd. Meer informatie: Privacy Statement.