Hariwa Hayas

Ik zou deze studie aanbevelen aan iedereen die graag een vak wil leren gericht op management en ook de maatschappelijke invalshoek belangrijk vindt.

Hariwa Hayas

Alumna pre-Master Bestuurskunde

De pre-master heb ik als een ideale voorbereiding op de master ervaren. Zelf heb ik een achtergrond in communicatie. Bestuurskunde was een nieuw vakgebied voor mij. Tijdens de pre-master heb ik de belangrijkste theorieën geleerd. Daarnaast heb ik algeheel mijn kennis kunnen bijspijkeren. Omdat je in het pre-master jaar verschillende vakken krijgt met andere invalshoeken, heeft het mij ook geholpen bij het maken van een keuze voor de master. Ik merkte heel snel van welke vakken ik enthousiast werd. Dit heb ik meegenomen in mijn keuze voor de master.

Verder vond ik het ook ontzettend leuk om in een klas te zitten met studenten die dezelfde interesses en ambities hebben. Je kunt elkaar gezamenlijk ondersteunen. Ik zou deze studie aanbevelen aan iedereen die graag een vak wil leren gericht op management en daarnaast ook de maatschappelijke invalshoek heel belangrijk vindt. In geen enkel eerder jaar tijdens mijn studietijd heb ik mij zowel op persoonlijk als professioneel vlak zo sterk kunnen ontwikkelen als tijdens de pre-master.