MoU Erasmus UPT en J.P. Morgan Center for Commodities

Erasmus UPT en J.P. Morgan Center for Commodities at the University of Colorado Denver Business School tekenen een MoU om de samenwerking tussen beide centers te intensiviseren op het gebied van executive en MSc onderwijs en daarnaast voor het toegepaste en fundamenteel onderzoek op het gebied van grondstoffenhandel.

Dr. Wouter Jacobsvan Erasmus UPT: “In deze turbelente tijden is het van belang om kanalen van kennisuitwisseling en inter-culturele uitwisselingen te openen. De toekomst wordt aangedreven door kenniseconomieën. Met deze samenwerking brengen we de expertise van het JPMCC in het leiderschapsprogramma voor jong talent in de grondstoffenhandel. De relatie verstevigd de fundatie van het Erasmus Commodity Centre (ECC) wat binnenkort zal worden gestart.

Dr. Tom Brady van JPMCC: “Hetzij in agricultuur, metalen of energie grondstoffenhandel, succesvolle  carrières bouw je met onderwijs met een globaal en internationaal perspectief. Onze samenwerking met Erasmus University verstevigd de kansen voor wereldwijde grondstoffenhandelonderwijs en toegepast onderzoek. Wij zien deze overeenkomst als de basis voor vele toekomstige kansen voor zowel JPMCC als Erasmus."