Geslaagde eerste online Bachelor Open Dag!

Vandaag verwelkomden we door de dag heen een paar duizend (!) studiekiezers tijdens onze (allereerste) digitale Bachelor Open Dag! Met informatiesessies over de opleidingen en hun eigen ervaringen door student ambassadors, sessies over de decentrale selectie en een speciale 'talkshow' rondom onze facultaire studentenorganisaties. Vaste prik bij de Open Dag zijn onze proefcolleges die we gelukkig ook hebben kunnen toevoegen aan het alternatieve programma. De vroege vogels hadden geluk met het zéér actuele proefcollege over COVID-19 door Instagrammer, BD'er (Bekende Dokter) en Influencer van het Jaar, prof.dr. Diederik Gommers!

Helaas kunnen we niet alle opnamen delen van de gehouden sessies, maar gelukkig wel van een aantal proefcolleges, de informatiesessies door de ambassadors en van de facultaire studentenorganisaties. Een aantal hiervan is reeds online beschikbaar; de nog ontbrekende opnamen zullen in de loop van de maand november week worden gepubliceerd. Zie hier voor een overzicht van wat nu al online staat.