Promotievideo's

Stichting STOLA

Stichting Studenten Tropengeneeskunde en Ontwikkelingslanden (Stichting STOLA) is een studentenorganisatie binnen het Erasmus MC die zich bezighoudt met tropengeneeskunde en gezondheidszorg in ontwikkelingslanden.

StudentenRaad

Studentenraad

De Studentenraad is een professioneel, verkozen medezeggenschapsorgaan met als doelstelling het vertegenwoordigen van iedere student binnen de Faculteit der Geneeskunde en Gezondheidswetenschappen (FGG).

IFMSA

IFMSA-Rotterdam

The International Federation of Medical Students' Associations-Rotterdam (IFMSA-Rotterdam) is een stichting die zich richt op de bewustwording en verbetering van global health in de samenleving en op de persoonlijke ontwikkeling van medisch studenten.

Variscopic

Variscopic is de studievereniging van de bacheloropleiding Klinische Technologie en de aansluitende masteropleiding Technical Medicine. Voor meer informatie, zie de website van Variscopic.

SVNB Hooke

Studievereniging SVNB Hooke is opgezet voor studenten Nanobiology. Voor meer informatie, zie de website van Hooke.

MFVR

De MFVR is de faculteitsvereniging voor studenten aan het Erasmus MC in Rotterdam.