Studentenorganisaties

Er zijn een aantal studentenorganisaties actief in het Erasmus MC. Daarnaast biedt de EUR een aantal collectieve studentenorganisaties aan. Voor een overzicht van alle studentenorganisaties, zie de gelijknamige pagina.

Medische Faculteitsvereniging Rotterdam (MFVR)

Ga jij in september beginnen aan je bachelor Geneeskunde in Rotterdam? Dan is de Medische Faculteits Vereniging Rotterdam dé vereniging voor jou!
De MFVR organiseert het hele jaar door activiteiten voor Geneeskundestudenten, zoals feesten, borrels, lezingen, eerstejaarsweekend en verschillende reizen. Daarnaast maken wij ons hard voor studenten als het gaat om onderwijsinspraak. Bovendien krijg je met je MFVR-lidmaatschap tot maximaal 10% boekenkorting bij ReMedI. Het lidmaatschap van de MFVR kost slechts €15,- per jaar.

Ga mee op Eerstejaarsweekend!

De Medische Faculteits Vereniging Rotterdam (MFVR) is de studievereniging voor studenten Geneeskunde. Aan het begin van het collegejaar organiseren zij het Eerstejaarsweekend in Friesland. Dit weekend is de ideale manier om veel medestudenten snel te leren kennen en een vliegende start op je nieuwe studie te maken. Het Eerstejaarsweekend begint vrijdag 6 september in de middag en zondag 8 september ga je in de ochtend weer naar huis. Voor €40 beleef je twee onvergetelijke dagen met 200 studenten. Je kunt je inschrijven bij de MFVR via deze link. We raden jullie van harte aan om een weekend mee te gaan met de MFVR! Inschrijven voor het Eerstejaarsweekend kan hier