Alumnibijeenkomst Criminologie

donderdag 3 okt 2019, 19:00 - 22:00

Sandersgebouw (voorheen L-gebouw), zaal 0-01

Aanmelden Voeg toe aan agenda

De sectie Criminologie en studievereniging CIA nodigen je van harte uit voor de alumnibijeenkomst op donderdag 3 oktober 2019. Deze bijeenkomst is voor alle alumni van zowel de bacheloropleiding als de masteropleiding Criminologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

We weten dat onze alumni op heel verschillende plekken terechtkomen – bijvoorbeeld in de strafrechtsketen, bij commerciële bedrijven, in de beleidswereld – maar wat doen ze daar precies? Wat is de toegevoegde waarde van criminologen in de praktijk? En wat kan de (opleiding) criminologie eigenlijk leren van onze alumni?

Op deze interactieve avond gaan we graag in gesprek met jullie, alumni, over criminologie in de praktijk. Om dit gesprek af te trappen hebben we drie alumni uitgenodigd die vertellen over hun werk:

• Kimm Berns (afstudeerjaar 2005): (plaatsvervangend) directeur DJI/IND
  • Naomi van der Valk (afstudeerjaar 2018): beleidsadviseur Organised Migration Crime bij de Koninklijke Marechaussee
  • Alex Vermunt (afstudeerjaar 2015): adviseur Cybersecurity & Privacy bij BDO Advisory

Dit gedeelte duurt tot ongeveer 20:30 uur, daarna is er een borrel in het Forum op de 4e verdieping.

Aanmelden kan via het formulier hieronder. Tot ziens op 3 oktober!

Hartelijke groet,

Gwen van Eijk (docent en alumnus)
Sectie Criminologie, in samenwerking met CIA