Presentatie Leiden-Delft-Erasmus white paper Klimaat en Biodiversiteit

Naturalis Biodiversity Center, Rooftop Café (9e verdieping), Leiden

Voeg toe aan agenda
Erasmus School of Law

Op woensdag 22 mei lanceren de alliantie Leiden-Delft-Erasmus Universities en Naturalis, het nationaal onderzoeksinstituut op het gebied van biodiversiteit, de white paper ‘Klimaat en Biodiversiteit’.

Aan deze paper werkten diverse wetenschappers, vanuit techniek, milieukunde, maar ook rechtsgeleerdheid, economie en antropologie mee, alsmede vertegenwoordigers van gemeenten, landbouw, natuurbescherming en energiesector. Vanuit Erasmus School of Law is hierbij betrokken Prof. Liesbeth Enneking.

Tijdens de feestelijke presentatie op 22 mei, de internationale VN-dag van de Biodiversiteit, worden al deze inzichten rondom klimaatverandering en natuurbescherming met elkaar verbonden.

Deelname aan deze bijeenkomst is op uitnodiging i.v.m. een beperkt aantal plaatsen in Naturalis.
Wil je graag aanwezig zijn of de white paper ontvangen, ga dan naar Uitreiking white paper Klimaat en Biodiversiteit | Leiden•Delft•Erasmus (leiden-delft-erasmus.nl).