Alumni gunnen TalentFund en Leadership Annual Fund 56.000 euro aan donaties

Belcampagne 2018

‘Ruimte scheidt de lichamen, niet de geesten’. Deze spreuk van onze naamgever Desiderius Erasmus geldt zeker voor de alumni van Erasmus School of Law. In vier weken tijd hebben ‘de studenten van nu de studenten van toen’ gebeld en hebben de alumni hun kennis en ervaringen gedeeld met de huidige generatie. De studenten hebben de alumni tevens geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen binnen Erasmus School of Law. De helft van de gesproken alumni heeft een donatie toegezegd aan het TalentFund en Leadership Annual Fund. Samen hebben zij het fantastische bedrag van 56.000 euro aan donaties toegezegd. De jaarlijkse Belcampagne is een van de vele manieren waaruit de warme betrokkenheid van alumni bij hun alma mater blijkt.

Het Leadership Annual Fund en TalentFund hebben als gemeenschappelijke factor dat zij direct bijdragen aan de groei en bloei van de studenten van Erasmus School of Law. Met de steun van onze alumni kunnen beurzen worden gerealiseerd voor huidige studenten om een periode in het buitenland te studeren, kan een non-EU-student een masteropleiding volgen aan onze mooie faculteit en kan Yihua Chen verder met zijn promotieonderzoek naar de externe financiering van internationale arbitrageprocedures. Dankzij de donaties aan het Leadership Annual Fund kan het MyFuture-programma verder worden ontwikkeld en kan het programma een nog groter verschil maken voor de huidige studenten.

Het is de waardevolle bijdrage van onze alumni waardoor Rotterdam het anders kan blijven doen. Onder de slogan Learn, earn, return bouwt de faculteit aan een Rotterdamse Erasmus School of Law-community. Een community waarin studenten, alumni en wetenschappers elkaar veelvuldig ontmoeten en spreken om kennis en ervaring met elkaar te delen. Daar zijn we groos op!