Doe mee aan een experiment

Meld je aan voor een experiment

Als deelnemer lever je een concrete bijdrage aan de ontwikkeling van wetenschappelijke inzichten ten aanzien van maatschappelijke onderwerpen. Wij zijn altijd op zoek naar mensen, die openstaan om deel te nemen aan onze onderzoeken in het EBL Lab.

Het EBL Lab voorziet middels drie online systemen bij de werving van deelnemers voor onderzoeken en experimenten.

Het ERAS-systeem (EBL Research Administration System)
Dit systeem beheert de verplichte vakkendeelname-uren van ESSB-studenten. Het is ingebed in de leeromgeving van ESSB.

Het ERPS-systeem (ERIM Research Participation System)
Dit systeem is afhankelijk van de betrokkenheid van docenten van geselecteerde (RSM) cursussen die studenten de mogelijkheid willen bieden om een ​​klein deel van hun cursuscijfer te behalen via onderzoeksdeelname. Deze studenten nemen altijd op strikt vrijwillige basis deel aan onderzoeken. Het is mogelijk dat studenten in geld of studiepunten worden toegekend.

Het EURO-systeem (Erasmus University Research Opportunities)
Dit systeem staat open voor iedereen, studenten en niet-studenten, die geïnteresseerd zijn in deelname aan onderzoeken tegen een betaalde vergoeding (ca. 10,- per uur).