84HR Student Film Project

donderdag 31 okt 2019, 20:45 - 21:15
Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Een zin, een voorwerp, een personage en 84 uur. Lukt het jou en je team om een complete film af te leveren?

Een zin, een voorwerp, een personage en 84 uur. Studententeams krijgen op donderdagavond 31 oktober de ingrediënten voor hun films en hebben dan 84 uur de tijd om de film te schrijven, filmen, monteren en weer in te leveren. Lukt het jullie?

Donderdagavond 31 oktober krijgen de teams drie ingrediënten: een zin, een voorwerp en een personage. Deze elementen dienen verwerkt te worden in een korte film, met een speelduur van maximaal 8 minuten. Op maandagochtend, 9.00u. (84 uur later dus) moet de film ingeleverd zijn bij de organisatie.

Donderdag 7 november worden alle ingeleverde filmpjes voor publiek vertoond en een winnaar gekozen door een vakjury.

Meld je team nu aan!
Aanmelden met je team via de website (1 persoon kan meerdere teamleden aanmelden)
Elke team dient minimaal een EUR-student te hebben en voor 2/3 uit studenten te bestaan.
Aanmelden per team voor deelname kan via onze site tot woensdag 30 oktober.

Datum: donderdag 31 oktober
Tijd: 20.45-21.15 uur Inloop: 20.30u