Afscheidsrede Prof.dr. J. (Jos) de Mul

Afscheidsrede

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Prof.dr. J. (Jos )de Mul

hoogleraar Wijsgerige antropologie en haar geschiedenis bij Erasmus School of Philosophy op woensdag 31 mei 2023 in het openbaar zijn afscheidsrede zal uitspreken met de titel:

De plaats van de mens in het Symbioceen

Hoogleraren worden uitgenodigd om in toga deel te nemen aan het cortège. Zij worden verzocht om vanaf 15.30 uur aanwezig te zijn op de eerste verdieping van het Erasmus Gebouw, nabij de rectorskamer.

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula, Erasmus gebouw, van de universiteit, Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de afscheidsrede ook via livestream bekijken: https://eur.cloud.panopto.eu/Panopto/Pages/Viewer.aspx?id=60e81fce-13eb-45b3-b9ac-af9a00ee6271

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

De rector magnificus nodigt u uit deze plechtigheid en de daar op volgende receptie bij te wonen.

Voorafgaand aan de afscheidsrede zal op 30 en 31 mei een afscheidsconferentie plaatsvinden op Woudestein (Mandeville T3-39). Het programma en het registratieformulier voor de conferentie en afscheidsrede zijn te vinden op de website van de Erasmus School of Philosophy.