Art Rotterdam

Bezoek de grootste Rotterdamse kunstbeurs!
donderdag 9 feb 2023, 15:00 - 19:00
Gesproken taal

Van Nelle Fabriek, Van Nelleweg 1, Rotterdam

Bestel je ticket! Voeg toe aan agenda

De bekende kunstbeurs ‘Art Rotterdam’ wordt elk jaar in de iconische Van Nelle Fabriek gehouden. Dit jaar van 9 tot 12 februari. Art Rotterdam bied je de mogelijkheid om de meest fantastische kunstwerken te zien (en te kopen…).

Studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam kunnen Art Rotterdam bezoeken op donderdag 9 februari 15.00 – 19.00 uur (verzamelen bij de entree om 15.00 uur) en betalen dan slechts €5,- in plaats van plaats van €22,50 voor een toegangskaart.

Mocht die dag en tijdstip je niet uitkomen, kun je zelf een studentenkorting kaart kopen voor €14,50 via www.artrotterdam.com

Bekijk de nieuwste kunstwerken of kunst die je verder niet meer kunt zien omdat ze daarna bij privé verzamelaars zijn, meng je tussen de kunstkopers en heel misschien…. koop je zelf ook wel een werk. Maar rondkijken is ook al heel erg leuk!

Over Art Rotterdam
Art Rotterdam is de spil van de Art Rotterdam Week. De hele stad bruist van tentoonstellingen, pop-up shows, openingen en kunst- en designbeurzen. De Van Nellefabriek is uitstekend te bereiken. Elke 10 min. gaat vanaf Rotterdam Centraal Bus 38 richting Station Schiedam Centrum, halte Beukelsbrug. (reistijd: 8 minuten) Vanaf de halte Beukelsbrug is het 2 min. lopen naar de Van Nellefabriek.

Datum: donderdag 9 februari, 15.00 uur
Tijd: 15.00 – 19.00 uur (verzamelen bij de entree om 15.00 uur)
Locatie: Van Nelle Fabriek, Van Nelleweg 1, Rotterdam.

Alleen voor studenten EUR: €5,00
Inschrijven voor 27 januari
Dit event is alleen toegankelijk na inschrijven en op vertoon van je collegekaart