Bachelor Open Dag Erasmus MC

zaterdag 12 okt 2024, 09:00 - 15:30
Open dag
Gesproken taal
Meld je aan! Voeg toe aan agenda
erasmus mc

Ben jij geïnteresseerd in Geneeskunde, Nanobiologie en Klinische Technologie? Wil jij arts, onderzoeker of klinisch technoloog worden? Kom dan naar de Bachelor Open Dag Erasmus MC op 12 oktober 2024 en vind de opleiding die bij je past! Ontdek wat het Erasmus MC studenten te bieden heeft en stel al je vragen over jouw toekomstige studie.

Wat kun je verwachten tijdens de Bachelor Open Dag?

Op de Bachelor Open Dag Erasmus MC kun je voorlichtingssessies over de bacheloropleidingen Geneeskunde, Nanobiology en Klinische Technologie bijwonen. Daarnaast staan onze studievoorlichters, studenten en afgestudeerden voor je klaar om je vragen over de bacheloropleiding van je keuze te beantwoorden.

Laat je inspireren door artsen en onderzoekers tijdens een proefcollege, volg een echte reanimatieles en loop rond door het Onderwijscentrum in het Erasmus MC!