Botanisch tekenen (uitverkocht)

maandag 15 feb 2021, 20:00 - 21:30
Gesproken taal
Engels

Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Laat je creativiteit de vrije loop en teken planten, groenten, fruit en bloemen met simpele middelen.

Met deze cursus krijg je je eigen tekenstijl onder de knie en leer je met simpele middelen botanische tekeningen te maken.  Je krijgt verschillende opdrachten waardoor je meer leert over vorm en structuur van een natuurtekening. Je hoeft nog geen tekenervaring te hebben. Werk je graag met potlood, pen, of stift? Alles is mogelijk!

Online les op:

• Maandag 15 februari: 20-21.30 uur
  • Maandag 22 februari: 20-21.30 uur
  • Maandag 1 maart: 20.00-21.30 uur

Docent: Peter van Genderen
Peter is tekenaar van beroep en daarnaast geeft hij les op scholen. Van basisonderwijs t/m de universiteit. Hij tekent zelf graag snel en uit de losse pols en heeft altijd papier en potloden op zak. Zijn werk is hier te vinden. Ga naar zijn Instagram voor een dagelijkse tekening.

Datum: Maandag 15 & 22 februari en 1 maart
Tijd: 20.00 - 21.30 uur
Locatie: Online via Zoom
Cursuskosten: 7.50 euro voor drie lessen (EUR studenten en medewerkers)