ONLINE Brief & CV

woensdag 8 jul 2020, 09:30 - 12:30
Gesproken taal
Voeg toe aan agenda
Big data voorspelt wie op sollicitatiegesprek mag komen

In deze intensieve maar ook interactieve workshop leer je hoe je telkens je brief en CV (ja, ook je CV!) voor elke nieuwe sollicitatie kunt aanpassen.

Bedrijven willen geen 13-in-een-dozijn-brief en CV, maar een gerichte sollicitatie die volledig op de organisatie en functie is afgestemd. Daarom wordt er in deze workshop niet alleen ruim aandacht besteed aan het CV en de brief, maar ook aan de vacatureanalyse en het bellen met bedrijven/organisaties.

De volgende onderwerpen worden behandeld:

• Theorie van het solliciteren
• CV
• Vacatureanalyse
• Bellen met bedrijven
• Sollicitatiebrief (open en gericht)

LET OP! BELANGRIJK!

Als gevolg van de getroffen maatregelen rondom het Coronavirus is het niet langer mogelijk workshop op de campus te organiseren. Daarom geeft Career Services haar workshops de komende periode via ZOOM. Wanneer je je hebt opgegeven voor een workshop, ontvang je een e-mail met meer informatie en de link naar de juiste sessie.

Waar: Woudestein
Aantal deelnemers: max 12
Trainer: Dorianne van Schaijk, Loopbaanadviseur
Kosten: geen