The Bye Bye Show

Onofficiële afsluiting van het academisch jaar
dinsdag 14 jun 2022, 16:00 - 17:30
Gesproken taal

Erasmus Paviljoen

Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Een onofficiële afsluiting van het academisch jaar met een terugblik met interessante gasten, de verkiezing van Student van het Jaar, een alternatief cortège en livemuziek.

Een bijzonder collegejaar vraagt om een bijzondere afsluiting. Om dat te doen hebben Studium Generale en Erasmus Magazine diverse gasten van onze universiteit uitgenodigd die op geheel eigen wijze terugblikken.

Op het programma staan o.a.:

• Een alternatief cortège voorgegaan door student Richard Kneen op doedelzak zal het programma openen.
  • Een minicollege van dr. Lysanne te Brinke van ESSB’s SYNC-lab over de impact die het afgelopen coronajaar op ons heeft gehad. Zijn we blijvend veranderd?
  • Muziek door de band van Erasmus Music Association.
  • Het winnende lied van de EURVision Songcontest, gezongen door studenten Efe Özülkü en Zaineb Alamiry.
  • Spoken word over de gebeurtenissen van afgelopen jaar door student Will Makin en een gedicht over Oekraïne door Anna Rudya (onder voorbehoud).
  • En onze 5 genomineerden voor de Student van het Jaar-verkiezing worden uitgebreid aan jullie voorgesteld.

Bij de Student van het Jaar-verkiezing gaat het om iemand of een team die zich op maatschappelijk vlak hebben onderscheiden. Een jury heeft uit alle voorgedragen studenten voor de verkiezing een top 5 samengesteld. En jij kunt online stemmen op de student/studententeam die volgens jou de prijs verdient! Bezoekers krijgen een extra stem. De student met de meeste stemmen wordt Student van het Jaar. Aan het einde van het programma wordt de winnaar bekend gemaakt.

Klik hier voor meer informatie over de verkiezing en de genomineerden, en klik hier om je stem uit te brengen!

Dit alles wordt gehost door David Boeren (SG) en Tessa Hofland (EM).

Datum: dinsdag 14 juni 2022
Tijd: 16.00 – 17.30 uur Inloop: 15.30u
Locatie: Theater, Erasmus Paviljoen

Ticket informatie
Toegang: gratis, maar reserveren aanbevolen

Georganiseerd door Studium Generale en Erasmus Magazine.