Congres Online Media in Higher Education

dinsdag 21 mei 2019, 12:00 - 17:00
Congres
Gesproken taal
Schrijf je in! Voeg toe aan agenda
Meisje dat op haar telefoon kijkt

In deze zevende editie van het congres nodigen we experts en collega's uit om hun inzichten te delen over de wereld van online en sociale media. OMHE 2019 draait om the next big thing: From feed to story.

Online en sociale media veranderen met een niet te bevatten snelheid. Hoe mensen kanalen gebruiken evolueert, net als de online-platformen zelf. Een recent voorbeeld van een dergelijke verandering is een duidelijke omschakeling "From feed to stories" op Instagram en andere platformen. Wij als marketing-professionals moeten daar bovenop blijven zitten. Het soort inhoud dat gisteren zou hebben gewerkt op Instagram en Facebook (of een ander online platform of medium) zal morgen waarschijnlijk heel anders zijn dan wat het algoritme van vandaag aan de bezoeker voorschotelt.

Voor wie?

De OMHE is bedoeld voor marketing-professionals van universiteiten en hogescholen die iedere gebruik maken van online en sociale media. Samen duiken we in de huidige en toekomstige mogelijkheden, leren we nieuwe dingen en maken we verbinding met onze hoger onderwijs gemeenschap. Zet het in jouw kalender: OMHE 2019, 21 mei 2019, op de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Contact: OMHE@leiden-delft-erasmus.nl