Diploma Programme: Leading Innovation Excellence

dinsdag 27 okt 2020, 09:00 - donderdag 29 okt 2020, 17:30
Schrijf je in Voeg toe aan agenda

Hoe ontwikkel, implementeer en behoud je organisatie brede innovatie praktijken die passen bij jouw mensen, processen en cultuur? Het Leading Innovation Excellence Programme pakt deze vraag frontaal aan door de vaardigheden van Innovation Drivers te ontwikkelen en hen de toolset te geven die nodig is om het hele bedrijf van binnenuit te innoveren.

Het programma is ontwikkeld in samenwerking met de faculteit van de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit. Je leert van gerenommeerde academici, beoefenaars van marktleiders en peers. Het programma gebruikt Experiential Learning als leermethode waarbij je, terwijl je de academische basis verkrijgt, wordt aangemoedigd om je pas geleerde vaardigheden in de praktijk te brengen tijdens je persoonlijke Real-Life Impact Project. Dit programma is speciaal ontworpen voor (innovatie) professionals die ervaring hebben met het aantonen van intern ondernemerschap. Deelnemers hebben ervaring met innovatie, strategische vernieuwing en / of (digitale) transformatieprojecten en willen zowel zichzelf als hun organisatie (200 FTE>) van alle disciplines naar een hoger niveau tillen.Het programma wordt in het Engels gedoceerd en bestaat uit vier modules die ieder drie dagen duren. De modules zijn als volgt:

-  The Essentials (Corporate & Governance)
-  Developing Entrepreneurial People
-  Developing Innovation Processes & Governance Systems