DIT DAY 2022 – Imagining Science for Change

An academic event on how academia can be(come) a force for positive change in tackling today’s societal challenges
donderdag 2 jun 2022, 12:00 - 17:00
Kamer
Q Building
Voeg toe aan agenda
Ernst Wagensveld

Tijdens de DIT DAG 2022 komen we samen om te leren en discussiëren over wetenschap voor verandering. Hoe kunnen we complexe maatschappelijke vraagstukken aanpakken? En hoe kan de wetenschap hierin bijdragen aan positieve verandering? We nodigen alle onderzoekers, onderwijzers en studenten uit om mee te doen tijdens de DIT DAG en voor te stellen hoe de academische wereld eruit kan zien in de toekomst!

De voertaal van dit evenement is Engels. Voor meer informatie, klik door naar de Engelse pagina.

Schrijf je hier in!

Erasmus University Rotterdam handles your information confidentially. Your data you will only be used for logistical purposes of this event. After this event has taken place, all data will be deleted. More information: Privacy Statement.

Vragen? Stuur ons een e-mail

E-mailadres