Economie Ervaringsdag - Erasmus School of Economics (VOL)

dinsdag 13 nov 2018, 09:30 - 15:00

Campus Woudestein, Burgemeester Oudlaan 50, Rotterdam

Voeg toe aan agenda

Lijkt studeren in Rotterdam jou wel wat en denk je dat de studie Economie en Bedrijfseconomie bij jou past? Meld je dan aan voor de Economie Ervaringsdag van dinsdag 13 november.

Op de Economie Ervaringsdag volg je een proefcollege, ontvang je informatie over de opbouw van de studie, hoor je hoe het is om in Rotterdam te studeren en werk je een kleine case uit. Daarnaast kun je tijdens de lunch al jouw vragen stellen aan de Economiestudenten die bij de Ervaringsdag aanwezig zijn.

Meeloopdag of Ervaringsdag?

Tijdens de Ervaringsdag behandelen we (grotendeels) dezelfde stof als tijdens de maandelijkse meeloopdagen. Heb je dus al eens een meeloopdag voor Economie en Bedrijfseconomie bezocht, of ben je van plan dit te doen, dan biedt de Ervaringsdag geen aanvullende informatie voor jou.

Deze Economie Ervaringsdag is bedoeld voor:

Scholieren uit 4 en 5 vwo en HBO-studenten die zich willen verdiepen in de opleiding Economie en Bedrijfseconomie van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Programma

Het programma van Economie en Bedrijfseconomie Ervaringsdag bevat de volgende onderdelen:

• Presentatie over de opleiding door twee studenten
  • Proefcollege
  • Gezamenlijke lunch