Erasmus (Classical) Music Night

Students perform classical music
donderdag 11 apr 2024, 19:30 - 21:30

Aula, Erasmus Building

Aanmelden publiek Voeg toe aan agenda

Studenten op de piano, viool, fluit of andere ‘klassieke’ instrumenten in de aula!

Op de Erasmus (Classical) Music Night kunnen studenten 1 stuk spelen (maximaal 4 minuten). Dat kan op de vleugel, of neem je eigen instrument mee. Solo, een duet, kwartet, veel is mogelijk!

Het hoeft niet alleen maar klassieke muziek te zijn, meer genres zijn mogelijk, maar het is wel meer gericht op klassiek/jazz/pianomuziek, dan de muziek die meestal op een Open Stage Night wordt gespeeld.

Wil je spelen?

Als je wilt spelen, horen we dat graag van tevoren zodat we een indeling kunnen maken. Vul svp het formulier in.

Wil je als publiek komen?

Alleen komen kijken en luisteren kan natuurlijk ook! Het event is gratis toegankelijk.

Datum: donderdag 11 april 2024
Tijd: 19.30 – 21.30 uur