Erasmus Jazz Sessions | Latin Vibes

Latin Vibes
donderdag 18 apr 2019, 20:00 - 22:00

Erasmus Paviljoen

Facebook event Voeg toe aan agenda
SG Erasmus: do not re-use

In deze Latin Vibes editie van de Erasmus Jazz Sessions toveren we het Paviljoen voor een avondje om tot de Buena Vista Social Club! Kom dansen, zingen en speel mee als wilt!

In het café van het Erasmus Paviljoen kun je meespelen of luisteren naar jazz gespeeld door studenten van de Erasmus Universiteit en Codarts University of the Arts.

De avond wordt geopend door het Elsman/Kluwer kwartet en daarna nodigen we je uit om mee te spelen. Wij verzorgen de backline (+ drumstel, contrabas & piano). Vergeet niet je instrument mee te nemen.

Wil je meespelen en wil je meer info? Stuur een mail naar studiumgenerale@eur.nl!
Wil je komen kijken? Je bent altijd welkom! Entree is gratis en aanmelden is niet nodig.

Datum: donderdag 18 april 2019
Tijd: 20.00 – 22.00 uur