Erasmus Piano Night

Engels
Kamer
Aula, Erasmus Building
Aanmelden publiek Voeg toe aan agenda

Benefietconcert voor de slachtoffers van de oorlog in Oekraïne. Tijdens deze Erasmus Piano Night treden diverse studenten op rondom de vleugel in de Aula: pianisten, zangers, dichters/spoken word artiesten en dansers. Ieder die een bijdrage kan leveren aan deze speciale benefietavond is welkom.

De avond is gratis toegankelijk en tijdens de avond is het mogelijk om een donatie te doen aan de samenwerkende hulporganisaties onder Giro555.

Aanmelden

Aanmelden voor een optreden is niet meer mogelijk. Wil je komen kijken en luisteren naar de optredens? Klik dan hier voor tickets.

Want to sign up for the Studium Generale newsletter? Bevat verplichte velden
Do you sing along? Bevat verplichte velden
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Datum: dinsdag 15 maart 2022
Tijd: 19.30 – 21.30 uur
Locatie: Aula
Toegang: Gratis

Georganiseerd door Studium Generale in samenwerking met ESN en diverse studentenverenigingen van de EUR.